Lååång dag

Ja idag har allt gått i ett! Först skola 8-11. Efter det en snabb lunch, sedan satte vi oss och pillade med arbetet. Trodde vi skulle bli klara idag men icke! Rusdea iväg till dansen. Tränade i t vå timmar. Hem, lastade av datorn, lagbok med mera, åt lite och ner till stan. Åkte med en försenad buss till IKEA där jag köpte presentpapper, julklapp till pappa och ljus. Tillbaka till stan, mötte upp Joel. Vi gick bort till Herrhagen där vi klippte oss båda två (bild kommer imorrn). Gå tillbaka till stan. Hoppade på en buss. Fel buss. *suck* Så vi fick åka med till slutstationen och tillbaka en bit där vi hoppade på rätt buss. Vi kom hem drygt kl 21. Då beställde vi pizza för vi var dödshungriga! Så nu är klockan 22.33 och jag måste kolla mejlen (och kanske beställa kläder :D) innan jag stupar i säng.

Ska försöka gå upp till julkalendern imorrn, den var så mysig! Så bra för då hinner man med mer under dagen. Ska ju luncha med Karin från E&Y imorrn och dansa efter det. Så nångång måste jag ju hinna plugga.

Godnatt på er!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Hoppas att middagen går bra idag! =) *kram kram'

2007-12-06 @ 12:02:36
URL: http://camc.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0