Julmarknad

Det var det i Mariebergsskogen idag. Tobbe och Jossie frågade om Joel och jag vill med. Jag precis som Jossie älskar djur så självklart ville vi följa med! Sen är det så mysigt att gå och kolla bland alla stånd de har. Var på jakt efter sådana där brända mandlar men hittade tyvärr inga.. :( Men men, då sparade jag de pengarna :P

Lite bilder:

              

Fanns så många söta djur! Var bara tvungen att filma när grisarna sprang, de verkade tror att vi hade mat :P




Nu har jag jobbat undan lite jobb så det känns bra. Ska nog ta och ringa min mamma och kolla vad hon önskar sig i julklapp. Har köpt en liten men ska köpa något mer... Sen är jag klar med alla! Skönt det!

Se The Life of David Gale ikväll! Skitbra film!

Hej svejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0