Julafton

Ja jag är lite sent ute kanske :) Men jag sitter inte vid datorn när jag är hemma i Lidköping. Men ska berätta lite om min julafton iaf.

Började med att äta mat hos mamma på dagen. Sen kom Marcus och Elin och då hade vi julklappsutdelning. Men först traditionen som vi har börjat med - skattjakt! :D Vi får en lapp där det står vart vi ska gå och där får vi en ny lapp osv. När vi var klara var vi tvungna att sjunga en julsång innan vi fick belöningen som var pengar och två trisslotter. Vann 25 kr *2 så jag tog två nya lotter. Vann 25*2 igen :P Av dem vann jag 75 kr. Men ska nog ta 3 nya lotter. 75 kr är ju inga pengar direkt så det är bättre att chansa på att kanske vinna mer :)

På kvällen åkte Niklas, Joel och jag till min faster där även pappa var. Var kul att träffa alla! Vi åt och delade ut julklappar. Sen blev det att vi kollade på Hälsoresan på tv, lite smårolig!

Ett urdrag av vad jag fick:
- dunsockar
- samlarglas
- doftljus
- smörgåsgrill
- parfym
- prenumeration på en heminredningstidning
- tröja
- vattenkokare
mm

              


Kommentarer
Postat av: Anita

vad bra att du fick en tekokare..tänker främst på desperatekvällarna då:)

2008-01-01 @ 21:56:43
URL: http://staarbabe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0