Ensam hemma

Yiippiiieee! Nej skoja bara, är så ensamt :( Joel åkte hem nyss. Jag åker inte förrän på fredag. Är iof bra för då får jag massor med plugg och jobb gjort innan jag åker hem för jul. Men ensamt blir det. Tur att jag ska träffa Erika imorrn och träna på tordag så jag kommer ur lägenheten :)

Idag hade vi muntlig redovisning i ass. rätten. Gick ganska bra, jag kunde ju andas :) Brukar bli sån att jag bara andas inåt och då börjar darra på rösten när jag ska prata. Inte kul. Men var ovanligt avslappnad idag. Kanske var ngt i luften då läraren frågade några andra tjejer innan oss om de var berusade, mohaha!

Nej nu ska jag jobba vidare.

Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0