Mer semester

Ja vad har jag gjort mer på min semester? Efter Island mellanlandade jag en dag hemma och sedan bar det av till Skagen med Stina då Ola skulle jobba resten av min semester. Vi hade några väldigt mysiga dagar ihop med bra väder som gjorde att vi kunde inta alla våra måltider utomhus. På vägen hem hälsade vi på min chef i deras hus två hållplatser från Skagen.
 
 
 
 
Vårt vrålåk!
 
 
 
Ute vid Grenen
 
 
 
Nallemuseum
 
 
 
Den obligatoriska räkmackan!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Utöver detta har jag varit i Lidköping en sväng och hälsat på familj och vänner och bara tagit det lugnt. Väl tillbaka i Göteborg igen har jag sett den nya Håkan-filmen och bara varit. Aslutade med Way out west, denna underbara festival!

Kommentarer
Postat av: Charlotte

Härliga bilder! Vilken underbar sommar vi haft i Sverige i år eller hur?
Kram

2013-08-26 @ 08:30:36
URL: http://justcharlotte.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0