P3 guld

Som de flesta kanske redan vet så vann jag biljetter till p3 guld I ÅR IGEN! Vilken tur man kan ha ibland alltså! Det blev utan tvekan Jocke som fick följa med eftersom vi gillar samma musik. Galan var bra (vi satt på andra raden - i år igen) och såg jättebra. Blev en del kändisspotting. Kan inte med att fota bara så jag fick göra det i smyg :) Såg oss allt några gånger på tv:n när jag kom hem, man ser mitt blonda huvud längst fram vid scenen till högen om gången. Hihi. Dock var det bättre liveframträdanden förra året tycker jag. De var mer i min smak då. Men Jonathan Johanssons framträdande var riktigt vackert! Tyvärr lyckades jag inte få skärpa på honom, klantigt. Men ni kan ju höra hur det lät:


(Lägg märke till killen som trummar under pianot)




Nej det är inte Woody Allen, utan Jocke :P


Fibes oh Fibes


Promoe


Två stycken från The Ark


Markus Krunegård


Linda Sundblad


Teddybears


Timo Räisinens rumpa :)


Miss Li


Lars Winnerbäck vann guldmicken


Fever Ray vann bästa dans och lät konstigt som tacktal


Robyn - en överraskning!

Kommentarer
Postat av: Charlotte

En lyckad kväll med andra ord :) Kul! Kram

2010-01-22 @ 22:12:10
URL: http://justcharlotte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0