Dans!

Har hittat en ny rolig dansstil som jag ska börja med nästa vecka. Igår var Tilde och jag och provade på Dancehall. En slags jamaicansk dans med mycket rumpa och höfter. Kände att jag inte riktigt hade de ”movsen” inbyggt i min kropp så det fick bli att ta en nybörjarkurs! Förhoppningsvis kommer jag lära mig. Här får ni ett exempel på hur det kan se ut :

 

Ikväll blir det styrkepass, förhoppningsvis får jag inte lika mycket träningsvärk som efter gympapasset i torsdags, då kunde jag inte ens vända mig i sängen utan att vakna till av att det gjorde ont :P


Kommentarer
Postat av: Camilla

Åååå, det såg hur härligt som helst. Kommer nog bli kanon kul. =)

2010-08-24 @ 21:18:46
URL: http://camc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0