Lördag

Idag har det varit fullt upp (trots att jag inte hade något planerat). Först åkte jag in till stan med Annette för att titta på Holmens marknad, en kund till oss som köper upp dödsbon och säljer vidare sakerna på en marknad. Fanns en hel del! Fast inget som jag ville ha tyvärr. Men dit får man nog åka med jämna mellanrum.

På väg hem stannade jag till vid Olskrokstoget för att köpa färsk sej. Stekte den och gjorde klyftpotatis och vitvinssås till. Mumma! Sedan har jag putsat alla fönster så nu ser man ut igen :) Bakade en mandelkaka med som vi tog med oss ut och åt. Vi gick till en utsiktsplats här i närheten och stannade tills solen hade gått ner. Mysigt!



Ikväll har vi kollat på film så nu är jag trött! Ska bara renbädda och sen kommer jag somna som en stock!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0