Champions of rock

I helgen gick mammas överraskning av stapeln. Vi bjöd henne på middag på Halta Lotta och sedan blev det Champions of rock i Lisebergshallen. Det var en hyllning till Queen med massa bra låtar, kände igen en hel del faktiskt.

Mamma och brorsan kom i redags eftermiddag och hämtade upp mig på jobbet. De fick sig en rundvandring och fick hälsa på mina kollegor. Sedan åkte vi hem, gick och handlade tacostillbehör, åt och sedan kollade vi in mig på tv ;) Såg mig allt flasha förbi några gånger. Kändes konstigt, som att det inte alls var jag.

På lördagen gick vi på stan och på kvällen kom då överraskningen, detta var för att fira hennes 50-årsdag (som var förra året, bättre sent n aldrig! :D). Hon verkade vara väldigt nöjd med helgen. Bra det, det var vi med!














Idag har vi varit på utflykt med Tobbe och Jossie. Denna gång blev det Lärjeholm där vi tittade på en laxtrappa och fotade oss när vi hoppade omkring i en glänta :D Läste detta vidriga på GP, där var ju i närheten av där vi var... Helt VIDRIGT SJUKT!

Nu ikväll har jag varit på bio med Martina och Annette, vi såg flickan som lekte med elden. Den var väldigt bra den med! Längtar till sista filmen!

Nu ska jag lägga mig och läsa, en ny arbetsvecka imorrn redan..

Kommentarer
Postat av: Niklas (Brosan)

Så JÄVLA vidrigt!!!!! jävla AS som gör sånt här mot OSKYLDIGA fåglar!!!



JÄVLA KNARKARE!!!!!!

2009-10-07 @ 01:42:15
Postat av: Charlotte

Fina bilder på er! Hälsa!! :) Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0