Helgen

Ja då har ännu en helg gått.. I fredags efter jobbet fikade jag med Caroline som har kommit hem efter ett halvår i Spanien. Kul att se henne igen! När jag kom hem slappade jag med mina serier :P

I lördags lånade vi bilen av Mattias och åkte och köpte blommor till balkongen samt passade på att handla lite. På kvällen åt vi på Bamboo med Mattias och Louise. God mat men lååång kö till buffén tyvärr.. Stod nog i alla fall en halvtimma i kö (!). Efter det kollade vi på Taken hos Mattias. Bra film tycker jag. Handlade om en man vars dotter blev kidnappad till trafficking-rörelsen. Så filmen handlade om att han skulle rädda henne. Liam Neeson var med plus andra kända ansikten. Han är bra tycker jag och då blir även filmen bra.


Redo för ett restaurangbesök


Mattias & Louise mumsar på efterrätten


Moi och Joel


Joel förstör mina kort :P


Det var detta jag försökte ta kort på, den fina julbelysningen

Idag har det varit en slappisdag. Men det blev lite mycket så jag gick och tränade med Jossie :) Ikväll blir det väl serier innan man måste sova för att orka med en ny jobbvecka.

(Ursäkta datumstämpeln på korten, har ny kamera och håller på att lära mig inställningarna :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0