En leverfläck fattigare

Idag har jag varit på vårdcentralen och tagit bort en leverfläck. Hade en sån där utstående svampig sak på ryggen som nu är borta! Äntligen! Bedövningen gjorde lite ont men sen när läkaren skulle testa om den hade verkat så kände jag inte ens att hon var där och stack. Det är väl det bedövning är till för iof men tycker det är så häftigt att det kan fungera! Hon klippte bort den så jag behövde inte sy. Men det känns ändå lite stramt och olustigt så jag skippar träningen och ger mig ut på en springtur istället.

Åt lunch med pappa idag förresten. Han hade varit på intervju i Gbg så då passade vi på att ses. Kul!



Nej nu ska jag ta tag i Joel och ge mig ut.

Baj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0