Jobberbjudande

Igår ringde det på mobilen från ett Lidköpingsnummer. Det var från handelsbanken. Jag hade sökt sommarjobb där förra året och de hade sparat min ansökan och undrade nu om jag var intresserad av ett mamma-vik hos dem till hösten! Nu har jag ju redan jobb men vad kul att de ringde ändå! Så söker ni jobb eller vet någon som söker så prova där :)

På tal om jobb så håller jag på med ett bokslut åt ett företag som har kassadagbok - inte så ofta man ser sådant. Ser du det ofta Sara? Men lite kul att vara med om ändå.


Kommentarer
Postat av: Sara

Hej! Nä, det är inte så vanligt. Det är lite extra krångligt med ftg som har kontantförsäljning. Jag lovade ju att jag skulle ringa så vi får prata av oss om vårt yrke och livet i allmänhet. Jag har inte glömt det :) Jag ska ringa jag lovar! Det har gått i ett här och nu har jag fått min tredje blodpropp :( Vi hörs! Kram kram

2009-05-11 @ 11:42:11
URL: http://frutyrberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0