Sorgligt...

Denna dagen blev lite speciell och högtidlig. Alla vi på ekonomi blev bjudna på lunch av företaget, vi åt på Hotell Opera, nära Femman. Det var mycket gott och väldigt trevligt! Blev överraskad med ett litet häfte med bilder på alla från kräftskivan i somras. Det hade de knåpat ihop (Maria). Så himla gulligt!!



Ok, inte den bästa bilden på mig då men den visar hur kul vi hade :)





På eftermiddagsfikat hade Sarah köpt massa goda tårtor till oss. Dessutom fick jag en överraskning i form en jättefin blombukett och ett jättesnyggt paket med en liten blomma och två presentkort på Ticnet i! Blev jätterörd! Det kändes lite mycket nästan, jag har ju bara varit där i drygt ett halvår. Men både jag och säkert andra med tycker att det känns som en mycket längre tid! Fick en massa kramar av alla med, tack :) Åhhh, jag vill inte sluta :( Ska det kännas så här? Men jag trivs ju på revisionsbyrån med så bara jag får vänja mig lite så kommer det bli jättebra. Jag ska komma upp på after work och fika och grejer så jag kommer ju träffa alla igen :)










Ikväll ska vi på bio, Joel, Tobbe och Jossie och jag. Ska se den nya med Clintan. Kanske inte den jag skulle ha valt att se men alltid kul att gå på bio, kul att träffa Tobbe och Jossie igen med.

Kommentarer
Postat av: Elin

va kul att veta att du varit så omtyckt iaf!! och nya jobbet kommer säkert bli jättebra det också!

2009-03-21 @ 11:28:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0