Doobidoo

Vet inte om jag har berättat att jag skulle på tv-inspelning av Doobidoo i onsdags? Det var min f.d kollega på Carat, Sarah, som hade fixat platser i publiken. Hon är gammal polare med Lasse Kronér, de har jobbat ihop på Bingolotto tror jag det var. Så det var egentligen han som hade fixat två platser åt oss. Det var jättekul! Kul att se hur en tv-inspelning går till. Man fick inte ha för somriga kläder på sig, bara ben etc eftersom det ska sändas till hösten. Innan vi körde igång värmde Lasse upp publiken, han skämtade och hade sig, han är himla rolig alltså! Sedan skulle vi spela in applåder så vi fick se glada ut och titta på studiokvinnan medans kameran svepte över publiken. Jag ska väl tillägga att vi satt längst ner, längst fram så vi lär ju komma i bild :P Ska säga till när "mitt avsnitt"  sänds :) En annan tagning behövde de bara lite fniss så då fick vi skratta lite försiktigt. Kändisarna som var med var Wille Crawfoord, Markoolio, Sara Löfgren och Victoria Tolstoy.



Sarah i Svt-huset

Kommentarer
Postat av: Sara

Va kul! Ja, lova att säga till när det sänds. Måste ju kolla in dig. Kram kram

2009-06-08 @ 09:49:34
URL: http://frutyrberg.blogg.se/
Postat av: Charlotte

Vilken rolig grej! Det måste jag ju titta på :-) Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0