Hassle på Liseberg

Igår var jag på Liseberg med Annette och Malin. Vi åkte några åk, lyssnade på Erik Hassle och åt Ben and Jerrys glass. Vilken röst den killen har alltså! Så snygg om man kan säga så? Bump in the road och The thanks I get är väldigt bra de med. Hoppas låtarna kommer ut på Spotify snart!

Är lite sliten i halsen av allt skrikande  :P Värst var uppsvinget, den var läskig! Har alltid undvikit den, har tyckt den ser läskig ut. Gillar inte höjder så mycket alltå.. Kändes som att gungan skulle slå runt med. Huu.. Men det var på gränsen att den var för läskig, nu gick det bra. Var en kille som tappade sitt busskort såg jag när han åkte den. Skyll sig själv :)









Kommentarer
Postat av: Malin

Oj jag märkte inte att du tog kort på oss.. Men du skulle ju visa kortet på Hassles pappa också, den sötisen ;)

2009-07-02 @ 23:07:55
Postat av: Erika

Just det ja, fast jag vet inte hur många som skulle uppskatta det :P

2009-07-05 @ 14:11:23
URL: http://erikasbloggomalltutommode.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0