Ansiktsboken

Jaha då har man gett upp då. Jag registrerade mig på facebook igår. Eftersom Caroline ska flytta till Spanien på obestämd tid så vad jag tvungen att gå med för att kunna hålla kontakten. Sedan kan jag ju hålla kontakten med andra med så det skadar nog inte :)



Igår umgicks jag med Malin. Vi gjorde tacopaj och pratade hela kvällen. Var mycket trevligt! Hoppas vi får till en utgång i slutet av januari, vore så kul. Är ju pisamt hur lite jag har varit ute i Gbg - 1 gång! Men det får det bli ändring på.

Idag startade jag dagen med ett träningspass (som det brukar bli på helgerna, bra det), blev Yoga idag. Skönt med lite stretch och avslappning. Ska fixa lite mat nu, tortillatårta. Sedan kommer Tobbe & Jossie hit. Vi ska kolla på film.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0