Vårjacka

Äntligen, efter att ha sprungit på HM varje dag hade de fått in den jackan jag ville ha i min storlek! Så jag var tvungen att köpa den innan den tog slut. Inte så kul med tanke på alla andra räkningar denna månaden *suck*. Men måste ju verkligen ha en vårjacka eftersom min förstördes i kemtvätten. Så här ser den ut:





Gillar "vippen" i bak på jackan, ser lite finare ut. Så jag hoppas jag kommer trivas i den :)



Imorrn blir det att åka hem till Lidköping igen. Pappa och jag ska på Anna Ternheim imorrn kväll. Kanske jag redan har sagt? :P Sedan ska Joel och jag övningsköra så mycket vi hinner. En påhälsning hos Erika och Tomas blirt det med. Ok nu: packa!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Den var jätte snygg. Hoppas att du får en trevlig helg hemma. Pratade med Linn förut och jag sa att det vore kul om vi alla 3 kunde ses den 27:e mars (tjuvläste på facebook ler). Har tenta där upp den dagen och en träff med er skulle ju göra dagen toppen. kram kram

2009-02-27 @ 13:35:30
URL: http://camc.blogg.se/
Postat av: Fatima

Snygg! Själv har jag köpt den som jag prvade när du var här :) Nu är det bara att vänta på vårens ankomst kvar! Vill ha vår NU!

2009-03-02 @ 09:14:29
URL: http://www.fatimaslillablogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0