Bounce - Caution!

Nu har jag äntligen en stund över för att berätta om min helg i Stockholm med Fatima och Branka. Åkte tåg i fem timmar och tog mig sedan ut till Bromma där Fatima bor. Vi åt lite och sedan åkte vi in till stan och mötte upp Branka. Vad kul det var att ses igen!! Kändes som förr :) Vi gjorde lite mat på kvällen innan vi skulle åka in till stan. Vi hade tänkt att åka runt 19 för att vara på den säkra sidan. Vi visste ju inte riktigt vart vi skulle. Ni som känner mig vet att jag är en väldig tidspessimist, vill gärna vara en kvart innan utsatt tid. Så ni kan ju ana hur stressad jag var när vi gick ut till tunnelbanan närmare 19.30! Självklart missade vi precis ett tåg så vi fick vänta till 19.35 på ett nytt. Det skulle ta 20 minuter till stationen. 19.55 var det fyra stopp kvar! Jag tvingade de andra att springa hela vägen, stackarna :P Branka fick håll och Fatima hade pumps på sig. Vad det måste ha sett ut :D Men vi kom bara 2 minuter för sent! Så det bevisade ju att man inte alltid behöver vara en kvart för tidig :)

Showen var inte lik något annat jag har sett! Jag tycker de överträffar sig själva varje gång. Det började med att två gigantiska spindlar kom ut och gick över hela rummet. Jag filmade lite så får ni se. Det var ståplats under föreställningen, publiken fick flytta sig beroende på vart de skulle dansa. Vid ett tillfälle kom det ut ett gäng kravallpoliser och två hundar på scenen som flyttade sig (scenen alltså) emot oss så vi var tvungna att backa. Då kände man sig lite trängd. Dansen i taket var nog bäst, så vackert. Fick riktig närkontakt med Benke också, han trodde att jag skulle fota honom så han poserade en kort stund, det ser ni också på en film nedan. Läs en mer utförlig recension på SvD.

Efter showen gick vi ut och tog ett glas vin. En mycket rolig kväll!

Söndagen var även den bra för mig som tidspessimist. Vi var ute precis i tid till tunnelbanan och jag var precis i tid till mitt tåg hem, satte mig på tåget 11.06 och det rullade ut 11.07! Ha!

 

Stora spindlar



Dans i taket



Kravallpoliser



Benke :P

Kommentarer
Postat av: Fatima

Kul att kolla in detta! Åh, vad dansen i taket var BRA!

2009-02-22 @ 22:54:18
URL: http://www.fatimaslillablogg.blogspot.com
Postat av: Anonym

man fick inte filma showen vettu :P

men håller med om att den e grym!

2009-02-25 @ 21:01:39
Postat av: Erika

Det såg jag ingenting om att man inte fick, då får de skylla sig själva:P

2009-03-01 @ 20:34:27
URL: http://erikasbloggomalltutommode.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0