Anna Ternheim

Ikväll bär det av till konserthuset med Sofie för att se Anna Ternheim. Äntligen! Det känns som en evighet sedan vi bokade biljetterna. Vi kommer nog inte att bli besvikna!

Idag har jag haft min lediga dag. Gick upp 8.30 och åt frukost. Därefter satt jag till 11 och pluggade japanska. Har tenta i hiragana på måndag :S Det är ett av tre alfabet som jag måste lära mig. Kan de flesta av de 30 tecknen i hiragana nu. Men får bli mer plugg i helgen.

Blev precis klar med städningen nu, så skönt när allt är städat och sängen är renbäddad!

Min käre bror har sovit här i natt förresten. Hans lastbil gick sönder i Varberg så han fick skjuts av en kompis hit så han kunde vänta på att lastbilen skulle bli lagad. Idag hade han sånt flyt att han hittade skjuts tillbaka med. Det var trevligt att ha honom här en sväng!

Nu ska jag duscha, ska in och möta Sofie om en timma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0