Aj!

Tränade skivstång igår efter ett uppehåll på nästan tre veckor på grund av sjukdom och japanska. Det känns att det var ett tag sedan alltså! Man tappar styrka fort... Är helt lam i kroppen och har ont lite överallt. Men nu ska jag fortsätta träna så ofta jag hinner. Känner att jag behöver det...

Idag blir det plugg, tvättning och fika med Caroline. Ska även baka semlor tror jag som Joel och jag kan äta till Lost sen :)

Måste kolla lite mer efter en vårjacka eftersom de förstörde min på kemtvätten. Har ju ingen mer! Hittade några på H&M. Dock vill jag gärna ha en vit och det fanns inte. De visste inte om det skulle komma in i fler färger. Då är ju frågan om man ska slå till medans det finns eller vänta  och se om det kommer in fler. Jobbigt det där. Men ska kolla lite på Zara bland annat först. Kanske finns mer i Stockholm också.

Nej, nu MÅSTE jag fortsätta läsa grammatik, har tenta på onsdag igen :S

Baj baj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0