Julafton

Nu är jag tillbaka i Götet igen och tänkte visa lite bilder från min ledighet.

Kom till Lidköping dagen före julafton. Då åt vi lite och sedan spelade vi spel. Jumbling towers och rappakalja. Niklas kompis Henke var med och han hade inte spelat Rappakalja förut. Det märktes :P Först läste han våra förklaringar och när han sedan skulle läsa hans lapp med det rätta svaret sa han: ska jag läsa det som är rätt nu? Bra Henke, då vet vi vilket vi ska gissa på ;) Hihi var så kul!


Tornet välter!


Wille har varit ute och busat i snön, sötnosen!




Julbord och julklappsutdelning hos mamma och Tomas på dagen och ännu mer julbord hos faster Ingrid på kvällen.













'

Det blev även julafton hos Joel fast på juldagen.








Detta fick jag i julklapp:

- luftmadrass
- böcker: Marian Keys nyaste, Henrik Fexeus  När du gör som jag vill, Fysik i vardagen
- Bodylotion och duschcremer
- Hårinpackning
- underkläder
- en liten bok med olika chokladrecept
- en stor temugg
- presentkort
- choklad
- yogaDVD
- prenumeration på en tidning


Är väldigt nöjd med allt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0