Liseberg!

I fredags var jag på Liseberg med Elin. Helt underbart väder. Inte så fasligt mycket folk ändå, i alla fall inte till en början. Vi åkte grejer som tokar! I balder poserade vi i kameran. Den sista gången skulle vi låtsas sova. Dock ser Elin mest ut som att hon är rädd och jag som att jag försöler trösta henne. :P Men kul var det!!






hihihi

På kvällen mötte vi upp med Malin, Emma och Therese för en kväll på Maharani. God mat! Efter det gick vi till Victoria och drack drinkar. Mumma!








Frozen Daiquiris

Kommentarer
Postat av: Elin

taaaack för en superrolig dag och helg!!! haha bilderna var verkligen toppen, men jag ser som sagt inte särskilt trött ut :)

2009-08-10 @ 23:01:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0