Då var denna helgen över

Gick fort som vanligt!

I fredags var jag på efter work med Joel, Jocke och Mattias. Vi gick till excet. Mycket billig dricka och helt om mat. Efter det åkte jag till Martina för filmkväll med tjejfilm och ostbågar :) Vi såg Marley & Me. Älskar ju Jennifer Aniston filmer så denna har jag velat se länge. Den gick inte ut på så mycket tyckte man först. Men sedan märkte man att den handlade om Marleys (hundens) liv. Tycker den var bra fast den var lite sorglig...

Igår åt vi lunch med Joels systrar Hanna och Marielle. Hanna har precis gett ut sin andra bok. Ska bli spännande att läsa den! Vi såg till att krama om Marielle lite extra efterson hon ska iväg till Hawaii i en massa månader. Vilket äventyr hon kommer att vara med om! På kvällen kom Tobbe, Jossie och en som hette Martin hit. Vi spelade Trodde du ja, ett väldigt roligt spel.



Idag har jag - tro det eller ej - varit på Ullevi och kollat på Finnkampen med Martina. Jag gillar ju inte sport annars men det var helt ok att se live. Vi vann ju så :)



Nu har jag bakat en massa bullar. Vi ska nog äta dem till Jurassic Park. Om jag orkar kolla på hela, är så trött!


Kommentarer
Postat av: Camilla

Ja, sport är nog betydligt roligare att se i verkligeheten, även för den icke-sportintresserade. =) Hoppas att allt är bra med dig och att det går bra på jobbet. kram kram

2009-09-06 @ 09:40:08
URL: http://camc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0