Min påsk

Har inte hunnit berätta om min påsk än. Den var rolig trots det jobbiga.... Åkte hem i torsdags, jobbade bara halvdag. Fikade med Stina & co. Det var den dagen det.

På fredagen gick mamma och jag till påskmarknaden. Det var mest skräp som vanligt så vi köpte bajspåsar och munkar. Efter det färgade mamma min utväxt och sedan satte jag mig i solen en bra stund och solade. Var ju helt underbart väder! Brände mig lite på bröstet och i ansiktet.
På eftermiddagen övningskörde jag med Joel. Vi åkte till Vara och hälsade på Emma och Patrik. Vi slogs av hur tyst det var där! Så är det när man bor på landet ;) Där åt vi annanaspaj och satt ute i solen tills en fågel sket på oss. Den lyckades pricka in Emma, Partik och mig på samma gång. Usch!
På kvällen blev det lite film-tittning med Joel.

Lördagen innehöll utflykt till Spiken där vi köpte glass och fotade. På kvällen hade mamma kokat ihop en påskbuffé (lika god som alltid) och sedan var det fest hos Stina. Vi gick ut till Harrys (vad annars). Lika kul som alltid att träffa alla igen.





På söndagen innan vi åkte hem träffade jag pappa en sväng och sedan var det middag hos Joels familj. Smaskig mat och även där annanaspaj! Tur för mig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0