Helgen

Då har denna helgen gått. I fredags blev det en aw med Malin, Therese och Martin. Vi hamnade på Världskulturmuseet i brist på plats på Incontro. Vi kände att det inte var värt att stå i den kön. Vi gick senare till Lounge och tog en drink där.

I lördags var vi i Lidköping över dagen. Joel övningskörde både dit och hem. Han skulle fota ett bokomslag för hans systers andra bok. Han lillasyster skulle vara med även på detta omslag. Kommer nog bli lika bra som det förra!  På väg ut från Göteborg så åkte vi fel två gånger! Andra gången så kunde vi inte byta fil på grund av att ingen bil ville släppa in oss. Så vi var tvungna att åka fel igen och vända en andra gång. Suck. Så resan tog väl drygt 30 min för mycket på grund av det. Jag gick på stan en sväng och träffade Stina där en kort stund. Sedan åkte jag till Caroline för att se hur hon och Emil hade fått det i sitt nya radhus. Det var väldigt fint och mysigt där. Efter det blev det mat och lite solning hos pappa. var ungefär det som jag hann med.

På kvällen var det födelsedagsfest hos Erik. Blev väldigt trevligt. det bjöds på bål, fika och chips. Vi pratade, spelade guitar hero och sjöng och spelade gitarr.

Idag var har vi inte varit på utflykt! Det ni! Vi tog en sväng på stan med Tobbe och Jossie istället. Jag köpte en matta till vardagsrummet, en ny stekpanna och en hårborste. Joel fyndade två tröjor och ett par byxor på HM. Blev även en fika på La pain franchaise (eller vad det heter). Kändes nästan som att man var utomlands när man satt där ute längs med gatan.

Nu har jag städat hela lägenheten och ska prova mattan. Ska visa hur den blev sedan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0