Trött idag fredag

Redan helg! Vad veckorna går fort!! Joel och jag undrade om det inte bara är i Göteborg som tiden går så otroligt fort, det gjorde den aldrig i Karlstad... Men tur att det är så och inte tvärtom, att man får lida igenom veckodagarna.

Jag är så trött efter jobbet jämt, antar att det är mycket att ta in den första tiden så att man blir lite psykiskt utmattad. Idag har jag bara tagit tag i "problem"fakturor, som jag har behövt hjälp med eller som har diffat hit och dit. Men man behöver rensa upp lite ibland och det fick bli idag. Fruktsallad var det till fikat idag - mumma!

Efter jobbet var jag med Ay-Tyng på after work på Babar. Gratis tacofuffé om man köper något från baren. Riktigt trevligt var det! Vi gick hem till henne efteråt, hon bor precis bakom avenyn (lyx). Tjötade lite om allt och inget. Åkte hem vid 21, var så trött och linserna fastnade. Det var riktigt skönt att cykla hem. Mörkt och det duggregnade lite. Alldeles (ok, nästan) tyst var det på gatorna, kändes inte som storstaden!

Nu ska jag kolla på ett avsnitt arkiv x, om jag inte somnar först...

Baj baj.

Kommentarer
Postat av: Sarah

Försöker du fjäska genom att skriva om mina fruktsallader ;) tss nä då.. hoppas ni hade trevligt på Babar ikväll.

See you monday!



har du sett vad fina mina länkar blivit förresten ;) tack!



2008-09-20 @ 00:37:16
URL: http://anderssonskan.blogg.se/
Postat av: Sarah

Haha nej för att du vill ha mer godsaker så klart! Som alla andra gör på kontoret ;)

2008-09-20 @ 20:35:34
URL: http://anderssonskan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0