Målning på schemat

Idag har vi fullbordat vårt projekt, halva av det iallafall. Vi har målat vardagsrummet. Det blev precis den färg som jag ville ha! Så skönt!! Längtar tills allt är klart med gardiner, soffan, matta och lampor mm. Tyvärr kanske vi inte hade behövt spackla tapetkanterna... Men jag trodde det skulle bli bäst så eftersom kanterna var ojämna och ibland inte helt "ihop-tapetserade" om ni fattar? Men det kanske inte syns så väl sedan... Sovrummet får vi ta nästa helg, tar ju längre tid än man tror att måla ett rum. Förarbetet är det som tar längst tid.

Vi kom nyss hem från en liten promenad. Vi hamnade vid en otroligt fin utsiktsplats! Tog väl kanske en kvart att gå till den från oss. Man såg ut över hela stan nästan, bättre än den förra utsiktsplatsen :) Någon som känner igen sig och som vet vad den kallas?




Ikväll ska vi festa. Vi ska dra med lite folk hem till Mattias, Joels kompis, som bor här i området. Så får vi se vart vi tar vägen ikväll sedan.

Just det, vi passade på att handla på Willys när vi ändå fick låna Mattias bil för att hämta färgen i torsdags. Willys ligger på andra sidan stan så jag körde ända dit - och klarade det! :D Så jag blev lite stolt över mig själv att jag klarade att köra dit :) Var nära att jag inte kom in från motorvägen då en idiotisk förare bara körde och inte ville släppa in mig trots att jag blinkade. Men hann som tur var åka av!

Kommentarer
Postat av: Tobad Lobad

Det finns ett Willys i Krokslätt bara nån minut från ullevi, och det är ju mycket närmre er än att åka till andra sidan stan =)

2008-09-08 @ 18:04:40
Postat av: Erika

Tobbe: Det var där vi var, tror jag, vi åkte typ en bit bortanför Liseberg. Men nån minut tar det inte :) Kanske 2 med bil, men det kommer vi ju inte alltid ha... Ni får komma och hälsa på sen när vi har fått ordning!

2008-09-09 @ 20:51:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0