Fullspäckad helg

Ja, inte fredagen då, för då färgade jag håret. Klarade det alldeles själv! Så hädanefter behöver jag ingen hjälp med det.

I lördags städade vi på dagen och på kvällen var det fest i Frölunda hos Joels klasskompis. Det var jättetrevligt! Pratade med en väldigt trevlig tjej. Hon hade hund så det var lite så isen bröts ;P Hoppas hon hör av sig om en promenad! Vi stannade ändå till klockan ett. På spårvagnen hem satt vi bredvid ett par alkisar som tjötade som attan. Den ena drog ett lite kul skämt (tycker jag som gillar ordvitsar). När firar bina jul? När julen är förbi - haha.



I söndags träffade vi Tobbe och Jossie. Jossie jobbade på bokmässan så de bodde på hotell här i stan. Vi gick på Konstmuseet faktiskt :) Var gratis om man man är under 25 så det passade ju perfekt för oss! Efter det åt vi på stan och sen åkte vi hem till oss och fikade.



På kvällen åkte Joel och jag till Sven och Katrin och hängde och fikade igen :P

Denna helg hann vi med mycket!

Kommentarer
Postat av: Sarah

Klart jag gör! Vet ju hur man länkar nu ;)



Asså. har inte läst igenom bruksanvisningen än, Får ta och göra det i morgon. Sen får vi börja promenera på lunchen! :) synd vi inte är i samma lag bara ;)



Ses i morgon!

2008-09-29 @ 23:48:59
URL: http://anderssonskan.blogg.se/
Postat av: Grandmaster of crazy faces

Snyggaste grabbarna ever på bilden längst ned till vänster!

2008-10-02 @ 17:28:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0