Utmanad!

Jag har blivit utmanad av Fatima att svara på lite frågor.

Reglerna: Svara på alla frågor, välj ut fyra personer som du vill ska svara och utmana dem i deras bloggar och be dem läsa din. Låt personen som utmanade dig veta när du svarat på utmaningen!

1. Vilken mat äter du ofta?
Finns nog inget som jag äter ofta.. Gillar att variera mig. Men börjar det vankas storhandling (det vill säga då allt i frysen är så gott som slut) så brukar det bara finnas falukorv kvar. Så då blir det kanske ofta falukorv och pasta :)
 
2. När du är på kalas, är du personen som sitter eller hjälper du till att duka av?

Jag försöker hjälpa till, men ibland kan man bara känna sig ivägen så då räcker det med att skicka tallrikarna och ställa dem i en hög :)

3. Var sitter du helst när du bloggar?

I soffan men datorn i knät.

4. Köper du ofta triss?

Nej.. Jag skulle vilja vinna och för att göra det måste man ju våga men jag jag tänker bara på hur mycket pengar det går åt till att köpa alla trissen som det inte blir något på... Bättre att spara på konto med ränta :D

5. Vilket land eller stad har varit din bästa semester?
Kreta för två år sedan med Joel och hans familj.

6. Vilken tv-kanal tittar du på mest?

OM jag tittar på tv så blir det 5an.

Jag utmanar Camilla, Sarah, Joel och Anita.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0