Min nya vän

Denna lilla manick (hur stavas det?) kommer att sitta på min höft varje dag i en månad. Det pågår en tävling på jobbet som Korpen anordnar. Man ska helt enkelt samla på sig så mycket steg som möjligt under en månad. För att göra det lite roligare har vi delat upp oss i två lag på jobbet. Jag känner absolut att det sporrar till att gå ut och gå mer. Gör det till exempel på lunchen. Idag har jag gått 15 031 steg vilket motsvarar ungefär 9,7 km! Lite coolt att se hur mycket man rör på sig på en dag. Testa!


Kommentarer
Postat av: Johan

Hej Erika...

Om du har stegräknare på dig MÅSTE jag tipsa om sajten jag jobbar med nu: http://motiomera.se/

Det är helt gratis att prova i tre månader :-)

2008-10-02 @ 20:41:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0