Ladies night


Igår var jag på Ladies Night i Scandinavium med mamma, Helene och hennes två döttrar Carline och Sandra. Helene hade fått biljetten i present av sina döttrar. De hade hållit det hemligt för henne att vi skulle med. Så hon trodde att de skulle bo på hotell och att de bara skulle åka förbi mig och hälsa på. Snacka om att hon fick en chock när hon gick husesyn och öppnade sovrumsdörren - där stod mamma! Hihi, det var kul. Hoppas att hon tyckte det gick bra att bo här och inte på hotell ;)






Helene blir överraskad

Kvällen blev väldigt lyckad. Vi hade bokat (eller rättare sagt Sandra som bokade biljetterna hade råkat boka) de dyraste VIP-biljetterna. Så det ingick champagne som fördrink och sedan skaldjursplatå och efterrätt. Som tur var kunde de fixa annan mat till mig eftersom jag inte är så förtjust i skaldjur... Vi satt typ två meter från scenen så det var inte fel :) Det sista som hände var att han snickaren Mattias som har varit med i Let´s dance kom ut på scenen och började såga i en stock. Han sågade ut ett hjärta och gav sedan till en tjej i publiken. Värt att nämna är att han var ganska "svettig", inoljad, och att han tog av sig tröjan ;P







Martin Stenmarck sjunger Purple Rain


When a man loves a woman


Lite street och house - mkt fina pojkar!! :D

Efter shown gick vi ut en sväng till Gothia Towers. Det var väl inte något för oss ungdomar kanske så vi skulle gå vidare. Försökte ta oss till Nivå men vi hittade det inte! Haha! Gick runt hela Avenyn men såg det inte! Får kolla upp det alltså :P Så vi åkte hem... :) Men det var precis vad vi ville för då hade det blåst upp till storm med spöregn, inget kul! Så det var skönt att komma hem och lägga sig i en varm säng.

Kommentarer
Postat av: Sarah

Men du var ju just NIVÅ som jag pekade ut för dig när vi promenerade upp längs Avenyn på lunchen en dag. Är rätt bra jobbat att missa det ;)



Hoppas ni hade skoj!

kram

2008-10-05 @ 16:04:52
URL: http://anderssonskan.blogg.se/
Postat av: Sara H

Hej! Jag va med på ladies night i lördags! Synd att vi inte visste om varandra. Vi åt också middag men satt lite längre bak. vi gick också vidare efteråt och skulle me till nivå, men vi gick in på stället bredvid. Du får kolla upp va nivå ligger tills nästa gång ;) Ha det toppen så höra jag av mig när jag är på kursen i Gbg. kram!

2008-10-07 @ 09:04:48
Postat av: sassa

Det var en kul kväll =) kramkram sandra

2008-10-07 @ 11:53:18
URL: http://sandras-hollywood.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0