Vår tidiga halloweenfest

Nu ska jag äntligen berätta lite om vår (eller rättare sagt Maddes) halloweenfest förra helgen hemma i Lidköping. Imorrn kommer jag ju ha en ny fest att berätta om :)

Madde hade hyrt en lokal under bion, stor och bra. Där åt vi, dansade och lekte lekar. Haha, måste bara berätta en kul grej. Anna och jag stod och pratade i kapprummet när ett gäng gick upp för att ta lite luft. Efter ett tag hörde vi en massa bankande. Vi tänkte att det var ljud från bion eftersom lokalen låg precis under. Så vi fortsatte prata ett tag. Sen kom ljudet igen! Då gick det up för mig - shit det är ju de andra som har blivit utelåsta! Sprang upp och der vällde en ca 10 pers som var stelfrusna :P Stackars dem! Och hur dumma var inte vi som inte fattade det? :P

Senare gick vi till Harrys. Det var trevligt, dock var det inte så mycket folk ute men det gick ändå. Cyklade hem i spöregnet. Hade ju paraply med mig men det blåste sönder totalt redan efter några tramp.

Nu ska ni får se lite bilder. Jag var utklädd till Moulin Rouge med en hemagjord tyllkjol och korsett och grejor. Blev ganska ok tycker jag allt. Fick höra två gånger att jag var lik Kate Perry, kanske var frisyren då :)


Kommentarer
Postat av: Linda

härliga utklädnader. hoppas du trivs i Gbg. //Linda

2008-11-01 @ 15:46:47
URL: http://lindawennerdahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0