Helgen

Ännu en helg har gått. Fredagen bestod av serietittande och ostbågar :D Lagom aktivitet.

lördagen började jag dagen med ett core-pass, jobbigt men underbart skönt efteråt. Resten av dagen låg jag i soffan och läste. På kvällen åkte jag till Emma. Vi gjorde grekisk sallad och kollade på film. Väldigt mysigt.

Idag har Joel och jag varit på Naturhistoriska museét. Vi hade fått en välkomstrabatt-check på ett valfritt museum så den använde vi till fikat. Efter det gick vi genom Linné till Hagakyrkan där vi åkte hem.



Kom hem från en promenad med Martina nyss. Så bra sätt att umgås på, förena nytta med nöje :) Så nu har jag rosiga kinder - kolla :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0