Uppdatering

Idag blir det uppsatsskrivande hela dagen. I em ska jag träna powercirkel, det blir jobbigt! :S Tränade styrka igår och det märktes att det var ett tag sen jag körde styrka. Var jobbigare än det brukar vara. Har varit så mycket det senaste att min träning har kommit ur balans men nu är det lugnt igen.

Det händer en del framöver när det gäller festligheter:
- nästa lördag blir det förhoppningsvis grillning eller bara fest med informatikgänget
- nästa torsdag avslutningsmiddag/fest på Nöjes med alla vi som slutar här eller som har läst med oss nån gång
- torsdagen efter det tackfest med Studentiaden, ska bli kul!!
- samma helg där kommer förhoppningsvis Emma upp

Man vill ju passa på att göra så mycket som möjligt och träfffa så mycket folk som möjligt nu innan vi flyttar. Jag kommer sakna livet här alltså! Borde göra en liten följetong här i bloggen på allt som jag kommer att sakna... FÅr fundera lite över det :)

Kommentarer
Postat av: Sara H

När flyttar ni? Flyttar ni först med er sakerna till Lidköping? För både du och joel ska väl jobba där under sommaren? Har ni nått inflyttningsdatum till Gbg? Vi flyttar till Lund 25 juli. Sen börjar jag mitt nya jobb 4 augusti. Ska bli spännande! Hoppas det löser sig med jobb för dig. vi hörs! Kram!

2008-05-15 @ 09:06:22
Postat av: Erika

Sara: Nej vi tar allt till Gbg på en och samma dag, kommer bli jobbigt men det är lika bra. Vet inte än vad vi får för lhg och när vi flyttar in men vi har denna som vi bor i nu tills sista juli. FÅr komma och hälsa på er i Lund sen då, har aldrig varit där!

Kram!!

2008-05-15 @ 12:23:45
URL: http://erikasbloggomalltutommode.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0