Påskafton

Måste ju blogga lite om min påskafton. Bättre sent än aldrig :)

Som vanligt spenderades den i goda vänners lag. Blev till Stina och Hannas irritation en diskussion om Days of our lives. Är tydligen så att Karin, Carro och jag brukar kolla på det när vi har tid. Ja, jag vet det är jättedåligt! Men nu måste jag ju kolla titt som tätt och se vad som händer. Det är så kul att håna programmet för alla är ju så kassa skådisar och det är så dåligt gjort :)

Det blev Harrys iallafall. 150 spänn kostade det att gå in! Fy fan vilka ockerpriser! Nästan så vi inte ville gå in... Men vi kunde ju inte låta bli. Det var en kul kväll. Blev mest prat med Magda och två killar från festen. Orkar inte stå och trängas på dansgolvet. Börjar väl bli gammal :P

        
        

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0