Sista arbetsdagen för veckan

Så skönt!! Jag är helt slut när jag kommer hem varje dag. Slutar ju jämt kl 18.15 förutom på måndagar då jag slutar 15. Inte kul då hela dagen försvinner. Men det är ju pengar om inte annat.

Joel och jag var och kollade på en skåpbil igår som vi ska ha till flytten. Så nu har vi nog hittat en bra. Ska ringa den nuvarande hyresgästen idag och kolla så att det funkar om vi flyttar in den 26 juli.

Det ringde en kille från Poolia igår. Vi ska ha telefonintervju på min födelsedag efter jobbet :) Nervöst, jag gillar bäst att träffas face to face.

Våra planer gick i stöpet på midsommar så nu vet vi inte riktigt vad vi ska göra... Är hundvakt så vad som helst kan vi inte göra. Vad ska ni göra?

Ok, dax att förbereda mig inför jobbet...

Hej svejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0