Jag är Charlotte

Gjorde ett test på the Voice där man kan se vilken man är i SATC-gänget. Inte överraskande blev jag Charlotte:

Charlotte York är en konsthandlare, och arbetar under seriens första del på ett galleri på Manhattan. Hon har växt upp i en finare familj i Connecticut, och studerat vid Smith College. Charlotte är den mest konservativa och traditionsbundna av de fyra kvinnorna, och är i högre utsträckning intresserad av kärlek än lust. Hon söker hela tiden efter den rätte, och har ofta helt andra åsikter och ideal än de andra, mer sexuellt frigjorda, kvinnorna i serien. Detta blir speciellt tydligt i kontrast med Samantha. "If you had a patient who had a very very slim chance of living, would that be good news? Would you tell the family, "Buck up, he's got a shot in hell?" - Charlotte

Här kan ni göra testet.

Kommentarer
Postat av: Malin

Jag blev Carrie! Det står om henne att hon är en sko-fetischist, och jag har ju 40 par skor nu så jag är på god väg åt hennes håll :) Mina ligger dock inte i samma prisklass som hennes..

2008-06-15 @ 12:17:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0