I Lidköping för sommaren

Igår jobbade jag min första dag på Swedbank. Hela första veckan kommer att bestå av utbildning så det var det som stod på schemat även igår. Vi fick passerkort, datakort och gick igenom olika datasystem och fick en rundtur med bransäkerhetsgenomgång. Ska bli kul att jobba där i sommar!

Efter jobbet gick jag ut och gick med Wille, Emma och Nova. Vi gick runt där vi bodde och lekte när vi var små. Nostalgi.



Vårt gamla hus



Utsikt från köket, här lekte vi på dagarna



Dagiset, eller var det fritids?

Sedan gick vi förbi "stora lekplatsen" som den kallades :) Passade på att ta mig en tur i linbanan :D






Efter vår promenad satt vi och hängde lite i trädgården hos Emmas föräldrar
.



Hann med att åka och hälsa på Joels syster och hennes man som har fått en liten Danielle. Hon var sööööt :)








Kommentarer
Postat av: Elisabet

Vilken söt vovve, och bebisen också såklart! Ha en bra dag!

2008-06-10 @ 16:33:30
URL: http://stenvreten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0