Harrys

Igår var vi ute, Magda, Jenny, Stina, Madde och jag. När vi kom till Harrys vid tolv var det inget folk där - jättetrist! Men helt plötsligt var det en hel del folk där så det blev kul till slut :) Träffade Jaime där bland andra. Han har jag inte sett på ett tag. Efteråt, utanför, hörde jag att nån ropade mitt namn. Då var det Christian, en kille som var var ihop med i 8:an. Så vi har inte setts på nästan exakt 10 år! Var jättekul att prata lite. Vi gick en bit ihop för han skulle åt samma håll som jag. Jag lånade ut min jacka eftersom nån hade tagit hans tröja.



Sov till kl 13 idag ungefär. Inte bra :) Men nu är jag väl ändå utvilad iaf. Har hunnit tvätta två maskiner och plockat i ordning i köket. Tänkte dammsuga lite nu med. Sedan måste jag hadla lite ingeredienser för jag ska baka kakor tills imorrn, fyller ju år då så jag ska bjuda på kakor på jobbet. Tänk att jag blir 24! Snart 30.. ;P Nejdå.

Nej, nu ska jag hänga tvätt och dammsuga!

Baj!


Kommentarer
Postat av: Anita

kom tillbaka till K-town idag så jag har vattnat dina blommor nu igen..en del var törstigare än andra:) Men ååå vad jag saknar alla er!!

2008-06-29 @ 17:02:23
URL: http://staarbabe.blogg.se/
Postat av: Sara H

GRATTIS på födelsedagen!!

2008-06-30 @ 08:30:51
Postat av: Camilla

GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN! Hoppas att du har en bra dag. kram kram

2008-06-30 @ 16:00:16
URL: http://camc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0