Sex and the city-kväll

Igår firade (bättre sent än aldrig) jag min examen och min födelsedag med kompisarna. Vi åkte till Skövde för att först äta och därefter se Sex and the cityfilmen. Däremellan hann vi med en Cosmopolitan på en bar. Fick jättefina presenter av alla. TACK ska ni ha!!

Filmen var SÅ BRA!!! Hade jättehöga förväntningar som verkligen gick i uppfyllelse. Jag skrattade så jag grät, jag grät och jag skrattade. Allt var så snyggt; kläderna, håren och inredningen. Man får mycket inspiration.


Kommentarer
Postat av: Malin

Hihi jag har precis varit och sett filmen nu och jag håller verkligen med!! Så. Himla. Bra. Vill se den igen, typ nu :P

2008-07-13 @ 21:54:41
Postat av: Camilla

Visst var den bra!!! Ja skulle lugnt kunna se den igen. Vad roligt med de två sista bilderna. De två blonda tjejerna som är med på raden bakom känner jag. =) kram kram

2008-07-14 @ 20:26:25
URL: http://camc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0