Seeeeg dag

Usch, idag har jag inte haft mycket att göra på jobbet alltså. Har väl haft cirka 7 ärenden på hela dagen (!). Så himla tråkigt att bara sitta av tiden från 9 till 18. Läste alla nyheter som fanns på DI, SVD och Aftonbladet. Raderade och sorterade alla mina 600 mejl till bara 18 st kvar i inkorgen. Städade och plockade i ordning lite överallt också. Men trots det så gick tiden jättelångsamt.... Bara en dag kvar på denna veckan iaf.

Imorgon kväll/natt ska jag vara hundvakt åt Wille och hans kompis Kajsa. Kajsas matte fyller 50 och ska ha fest som mamma och Tomas ska på. Men det blir mysigt att ha dem :)

På lördag blir det förhoppningsvis fest med det gamla gänget. Var längesen!!

Nästa helg flyttar vi! Yiihoo vad kul! Och jobbigt....

Det var lite uppdatering.

Nu ska jag kolla på men in trees och arkiv x tills jag somnar. (Om jag inte gör det mitt i ett avsnitt som jag gjorde häromdan. Mamma försökte säga godnatt i dörröppningen och när jag inte svarade så gick hon närmare och viftade framför mig för hon trodde att jag bara inte hörde. Men jag sov visst :) Så hon hade tydligen stått och gapskrattat åt mig :P Ja jag var trött :))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0