Rösta på Joel!

Nu är Joel med i en fototävling igen, denna gång arrangeras tävligen av Rörstrand och finns på Lidköpingsnytt, en sida för oss Lidköpingsbor :) Temat på tävlingen är bredast, högst och snyggast. Fri tolkning alltså :) Se bidragen här. Joels bidrag är nummer 34, 35 och 36.

Man får lägga tre röster per person.

Gör så här för att rösta:

- Skapa ett nytt mail till följande mailadress: [email protected]

- I ämnesraden skriver du enbart följande (där X motsvarar den bild du vill rösta på):

- XX. Jag röstar på bild nr XX.

-  Exempel: 34. Jag röstar på bild nr 34.

Bara det ska stå i ämnesraden, sen behöver du inte skriva något i själva mailet. Skapa ett nytt sådant mail per bild, 34, 35, 36 och maila in dem till Lidköpingsnytt .

Finalistbilderna kommer sedan ställas ut på Rörstrands Center under Porslinsfestivalen den 14-17:e augusti.


Vore snällt om så många som möjligt gjorde detta, Joel förtjänar att uppmärksammas! :)


Kommentarer
Postat av: Tony

Lovar att rösta på alla, bara jag får veta vem tjejen på bild 36 är.. :)

Ha det!!!

2008-07-29 @ 22:13:12
URL: http://www.tonyg.nu
Postat av: Joel

Tack för rösterna ;) Tjejen på bild 36 är min syster.



/Joel

2008-07-29 @ 23:05:12
URL: http://joelskriver.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0