Opera på Läckö

Jag fick två biljetter av banken till operan om Magnus Gabriels liv på Löckö. Det var kunder som hade fått förhinder så man fick anmäla sitt intresse om biljetterna. Tyckte det kunde vara kul att vara lite kulturell och prova på att se en opera :) Så Joel och jag åkte ut till Läckö. Vi fick platser på första raden, så nära att man fick skådespelarnas spott på sig och även lite tinnitus så högt som de ylade :)

Den var säkert jättebra men opera är inte min grej så jag kan inte uttala mig. Gillar inte när de bara sjunger på utan någon speciell melodi... Men nu har jag provat det!




Kommentarer
Postat av: Emma

GRATTIS till jobbet!!!

2008-07-16 @ 11:08:36
URL: http://kajsakavat86.blogg.se/
Postat av: Linda

Grattis till jobbet. O förlåt för att ja inte hälsade på dig på banken härromsistens. kom på när vi var på g ut att det var du som var värd :D

2008-07-16 @ 13:32:44
URL: http://lindawennerdahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0