Lååång dag

Ja igår åkte vi hemifrån kl 07.00. Släpen hade vi hämtat kvällen innan. Lite efter 9 var vi framme i Karlstad. Jag var nära att börja gråta när vi körde upp mot, och förbi skolan. Tänk vad mycket kul som jag har upplevt i Karlstad. Lärt mig en massa och framförallt lärt känna så mycket folk! It´s the end of en era. Antagligen den bästa tiden i mitt liv.

Efter en liten fika satte vi igång och lastade. Mamma och jag tog tag i städningen. När allt var lastat hjälpte alla andra till. Klockan 13.30 åkte vi därifrån. Så det gick ganska snabbt ändå att packa och städa allt. Vid sextiden var vi nere i Gbg och vår härliga lägenhet. Den känns bara bättre och bättre för varje gång :) Som tur var fanns det hiss i vilken vi fraktade upp en massa smågrejer och lådor. Kl 20.00 var vi färdiga och åkte hem till Lidköping igen. På vägen stannade vi och åt korv hos "Bögen", den där kiosken vid Alingsås. Har aldrig varit så hungrig och så sugen på mat! Ungefär kl 23 var vi hemma igen. 16 timmar tog allt. Puh! Körde med släp för första gången också. Det gick faktiskt väldigt bra. Var bara att ta ut svängarna lite mer och bromsa tidigare.

Kommentarer
Postat av: Elin

jaaa visst är det sorligt!! kommer sakna alla såå mkt! och våra desperate och tekvällar, och att bara kunna gå över till varann en stund.... snyyyyft

2008-07-28 @ 19:22:29
URL: http://iamelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0