Tentafest

Efter att äntligen ha tentan avklarad så unnade vi oss en välbehövlig tentafest. Det var Henrik, Elin, Yvonne och jag. Vi spelade spel och hade jättetrevligt. Ett av spelen var Trodde du ja! som jag har berättat om förut. Henrik fick utmaningen att gurgla sig med olja (blä!), Yvonne att säga fula ord i 30 sekunder (den filmen tänker jag inte lägga ut :P) och Elin fick skrika ut genom fönstret att hon var störst, bäst och vackrast :D Den filmen ser ni nedan. Nu är den ju på sned, kom på det först efteråt att jag ju inte kan vinkla kameran när jag filmar, haha.

Det var tänkt att vi skulle till Ankan men det var stängt av någon anledning... Jag som inte har varit där nån gång - typiskt! Så det blev Arena men det var kul det med :)

Lite bilder:

           

           



Kommentarer
Postat av: Elin

fan va heta vi är! (och jag ÄR störst, bäst och vackrast! :))

2008-01-18 @ 11:50:27
URL: http://iamelin.blogg.se
Postat av: Amlin

Haha herregud vad roligt det lät när Elin skrek.. Låter helt hysteriskt :)

2008-01-19 @ 13:11:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0