Rödhårig - igen

Ja nu har jag färgat håret igen :) Blev ju för mörkt sist så denna gång blev det slingor först och sen röd färg på det. Så nu ser jag röd ut! Bild kommer senare.

Idag har jag bara slappat och pluggat lite. Är så himla förkyld fortfarande. Idag kände jag ingen smak - inte kul! Men bra för då äter man ju inte godis då man inte känner någon smak. Och vad är vitsen utan det?

Ska till Stina ikväll och kolla på Yrrol. Var så längesen jag såg den. Min slags humor! Den har ni väl sett?

Kommer bli bättring på bloggandet när jag återkommer till Karlstad i helgen.

Hat bra sen dess!

Kommentarer
Postat av: Elin

hejsan! va spännande att få se ditt hår snart! :) jag kommer till karlstad på lördag... så då blir det till att ta tag i plugget för min del (eftersom jag har världens sämsta självdiciplin och inte har pluggat nåt här hemma...) ses! kraam

2008-01-03 @ 10:58:18
URL: http://iamelin.blogg.se
Postat av: Branca

åh! de måste jag se!! men när e du hemma då? såg att de lyste hos er men de kasnke bara e joel hemma? Pusss

2008-01-03 @ 19:32:10
URL: http://branca.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0