Nyår

Lite sent kanske men måste ju redogöra för min nåpr ändå :)

Vi var hos Jonas föräldrar som bor ganska nära stan. Vi var 14 pers så det var inte många som hade plats hos sig men som tur var så löste det ju sig som sagt.

Vi hade beställt mat från Tempo. Blev trerätters för endast 119 kr var. Så smidigt med catering alltså! Särskilt när det är så billigt som det är.

Förrätt: Avokado med skagenröra
Huvudrätt: Fläskfilé med potatisgratäng
Efterätt: Tiramisu

Kvällen var trevlig men tyvärr hade jag ju blivit sjuk så jag kände att jag inte orkade med att gå fram till torget och stå där och frysa. Så Joel och jag åkte hem. Men vi hade det trevligt vi med så :) Vet ju vad som kommer att hända på torget så jag missade nog inte så mycket.

Lite bilder från kvällen:

              

              

    

Kommentarer
Postat av: Linn

Hej tjejen. Vad fin du var i håret!!! Hur gjorde du det???????? Kram

2008-01-05 @ 21:42:20
Postat av: Erika

Tack tack!

Jag satte upp det i en svans och virade sen hår runt snodden. Sen lockade jag lite i håret med plattången. Enkelt!

2008-01-05 @ 23:08:13
URL: http://erikasbloggomalltutommode.blogg.se
Postat av: carro

jag är då alltid med från min bästa sida på dina kort....not...haha

2008-01-10 @ 22:19:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0