Helgen

Hinner inte uppdatera här så ofta dessa dagar, sitter i skolan hela dagarna med tentaplugg och på kvällarna finns det annat att göra. Så därför kör jag en resumé om vad jag har gjort i helgen.

I fredags tog jag det lugnt och kollade på en film, Spy Game. Bra film! Kommer ett inlägg om skådisarna snart...

I lördags satt vi i skolan till 16. Efter det hade Malin, Elin, Yvonne och jag vår spa-kväll som vi har pratat om länge.  Vi bastade och gjorde hårinpackning och ansiktsmasker från 17-19. Sedan tog vi med oss thai-mat hem. Det har öppnat en thairestaurang här i Kronoparken nämligen. Det var jättegott det vi provade iaf! Efter det spelade vi spel. Trodde du ja! blev det. Ett spel där man lär känna varandra lite mer. Elin fick en utmaning om att leka isprinsessa i 30 sekunder och jag fick sniffa vitpeppar. Det sved lite kan jag säga. Näsan rann efteråt med :P Malin fick äta ketchup och Oboy :)



Även idag har vi suttit i skolan. Trist då det inte blir något avbrott innan nästa vecka startar... Men men, är värt det om jag klarar tentan! 

Kommentarer
Postat av: Elin

hahahahaha fy faaan erika vilken bild!

2008-01-14 @ 18:27:51
URL: http://iamelin.blogg.se
Postat av: Elin

men jag måste säga att jag ser ut att ha en enorm talang!

2008-01-14 @ 20:46:31
URL: http://iamelin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0