Året som gått

Tog denna från Nathalie, blir bra som summering av året!

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Färgade håret rött :) Sökte seriösa jobb... jaa det var väl allt.. kul liv man har då :P

2. Höll du några av dina nyårslöften?

Ger aldrig löften, så svåra att hålla. Men tränade extra mycket utan att ha lovat mig själv det så det var ju bra :)

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Min kusin Julia och hennes Erik fick tvillingar , Linnéa och Gustav, som ville ut redan i vecka 24(!), min kusin Petra och hennes Patrik fick Frans, Linn och Johan fich Nova.


4. Dog någon som stod dig nära?

Ja fast hon stod min mamma nära...


5. Vilka länder besökte du?

Grekland och Spanien.

6. Är det något du saknar år 2007 som du vill ha år 2008?

En stabil tillvaro med ett riktigt jobb och en lägenhet som är värd att piffa till då man ska bo där ett tag. Eller ett äventyr utomlands!


7. Vilket datum från år 2007 kommer du alltid att minnas?

Då vi åkte till Kreta, vissa födelsedagar.

8. Vad var din största framgång 2007?
Att jag klarade H1 :D

9. Största misstaget?

Att bara tänkte på allt som är jobbigt.. Jag måste lära mig att tänka på det jag faktiskt har också och det jag har uppnått!

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?

Någon liten förkylning. Var stressad en period på ett sätt som jag aldrig har varit med om förut...


11. Bästa köpet?

Min höstjacka från Ellos.

12. Vad spenderade du mest pengar på?
Mat säkert :p Och kläder kanske :)

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?

Inget speciellt vad jag kan komma på nu.. Mina nära och kära gör mig glad :)


14. Vad gjorde dig mest arg i år?
Vår efterträdare i lgh på Frödingshöjd... tack vare henne fick vi punga ut med 500 spänn bara för att hon inte orkade torka av proppskåpet kort och gott.

15. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2007?
Mååånga


16. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?

Varken eller... Kanske mer stressad och oroad isf.. Men även mycket glad :)

17. Vad önskar du att du gjort mer?

Engagerat mig mer i aktiviteter (hur jag nu skulle hunnit det) och kanske festat mer med alla kompisar (iof gillar jag ju tv-soffan mer :))


18. Vad önskar du att du gjort mindre?

Inget tror jag.. Kanske köpt mindre kläder :P


19. Hur tillbringar du julen?

Först hos mamma, sen hos min faster med pappa och på juldagen hos Joel.


20. Blev du kär i år?

Nej har ju min goding :)


21. Hur många one night stands?

Inga


22. Favoritprogram på TV?

Inget på tv förutom Desperate. Annars Lost, Grey´s, Heroes, Gossip girl mfl mfl


23. Bästa boken du läste i år?

Tusen små bitar av James Fray


24. Största musikaliska upptäckten?

Anthony and the Johnsons


25. Något du önskade dig och fick?

Smörgåsgrill, tidningsprenumeration, dunsockar, Intermezzoglas, presentkort

26. Något du önskade dig men inte fick?
Nope


27. Vilket blir ditt nyårslöfte inför 2008?
Har inte gett ngt. Men fortsätta träna då kanske :)

28. Vad gjorde du på din födelsedag 2007?

Åt  middag hos mamma.


29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?

Njaee...

30. Hur skulle du beskriva din stil år 2007?

Mycket klänningar, så skönt!


31. Vad fick dig att må bra?

Joel! Han är jämt så glad och tar lätt på allting- ja det var menat på ett bra sätt :) 

32. Vilken kändis var du mest sugen på?

Sugen? Haha, tycker ju "Seth" i OC är söt ;) 

33. Vem saknade du?

Familjen, mina vänner hemifrån och Wille!


34. De bästa nya människorna du träffade?

Per (sen var han nog den enda med) :)

Jaa, det var det det! Nu är det er tur!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0