Wille på besök

Ja nu är han här min lille goding :) Mamma och Tomas kom vid 8 i morse och släppte av Wille för att bege sig ut i skogen på Rally. Gick ut en sväng med Wille innan jag började kl 9. Sen hem vid 11, läste lite, fixade mat och ut med Wille igen. Sen skola igen från 13-15. Efter det kom Joel och Wílle och mötte mig vid skolan, så söta båda två ;) Vi stack in och hälsade på Jossie och Tobbe en sväng. Jossie verkade tycka mycket om Wille :) Sen handlade jag och nu bakar jag bröd.

Tacos och film ikväll med Tobbe och Jossie. Mysigt!

Just nu ligger Wille och vilar och släpper sig -uuuuusch!

image405

Kommentarer
Postat av: Camilla

Svar: Var så lite så. Men kan ju inte annat än att säga sanningen! =) Hoppas att du får en toppen helg! *kram kram*

2008-02-09 @ 11:08:08
URL: http://camc.blogg.se
Postat av: Kejsare Willhelm

Undrar vad han drömmer om... han ser lite lömsk ut!

2008-02-10 @ 14:23:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0